Light Green Pointer

tiistai 27. marraskuuta 2012

Matkustelu Kanariansaarille

Elikkä, oltiin Kanarian saarilla silloin kun olin jotain kuusvuotias, joten siitä ei ole kovinkaan paljoa muistoja(paitsi se iso torakka). Oon kuitenkin koittanu keätä tähän kaikkea mitä vielä muistan.

Läntiset neljä saarta muodostavat Santa Cruz de Tenerifen maakunnan:
  • Teneriffa (pääkaupunki Santa Cruz de Tenerife)
  • La Palma (Santa Cruz de La Palma)
  • La Gomera (San Sebastián de La Gomera)
  • El Hierro (Valverde)
Itäiset kolme saarta muodostavat Las Palmasin maakunnan:
  • Gran Canaria (Las Palmas de Gran Canaria);
  • Lanzarote (Arrecife)
  • Fuerteventura (Puerto del Rosario)

Oltiin Gran Canarialla ja toki käytiin kanssa sen pääkaupungissa Las Palmassa. Paikallisessa kylässä jossa oltiin oli sellainen Bamse klubi. Siellä käytiin joka päivä. Hotellin lähellä oli kiva uimaranta, jonne mä onnistuin kadottamaan mun toisen crocsin, hyvä minä. Siellä oli tosi paljon kulkukissoja, mut niitä ei huvittanu hirveesti silittää, koska ekaks niissä ois voinu olla vaikka mitä tauteja ja tokaks, koska ne sähisi aina kun tuli vähänkin lähelle.
   Nähtävyydet on viel lueteltu tohon alle, mut valitettavasti en hirveesti voi kertoa :( Mutta muuten oli kyllä tosi kiva loma! (:


                                       NÄHTÄVYYKSIÄ GRAN CANARIA


- El Teide tulivuori
- Loro Parque
- Merivesialtaat








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti